بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر
سرخط خبرها

هیجان لیگ‌های اروپایی در هفته‌های رو به پایان

  • کد خبر: ۱۶۱۱۷۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
هیجان لیگ‌های اروپایی در هفته‌های رو به پایان
تیم‌های فوتبال در اقصی نقاط اروپا به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند.

رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های معتبر اروپایی این هفته درحالی ادامه پیدا می‌کند که به غیر از بحث قهرمانی و سقوط، چند تیم مطرح ازجمله رم، میلان، تاتنهام، منچستریونایتد و لورکوزن در تلاش‌اند بتوانند بین چهار تیم بالایی جدول قرار بگیرند و در پایان این فصل، سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد را به‌دست بیاورند. موضوعی که در هفته‌های روبه‌پایان لیگ‌ها رقابت هیجان‌انگیز و جذابی را رقم خواهد زد تا درنهایت چهره باشگاه‌های حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان مشخص شود.

حمله میلان به پایتخت

در سری‌آ ایتالیا تا چند هفته پیش خیال دو تیم رم و میلان از قرارگرفتن بین چهار تیم بالایی جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت بود، اما ناگهان با بخشیده‌شدن جریمه پانزده‌امتیازی یوونتوس و بازگشت این تیم به رتبه سوم، شاگردان ژوزه مورینیو و استفانو پیولی جایگاه خودشان را بین چهار تیم بالایی را در خطر می‌بینند.

در پایان ۳۱ هفته رقابت، میلان و رم با امتیاز برابر ۵۶ و فقط به‌دلیل تفاضل گل متفاوت، در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند و همین موضوع، دیدار امشب دو تیم را حساس‌تر از همیشه کرده است. شاگردان مورینیو که هفته گذشته شکست بدی را مقابل آتالانتا تجربه کردند، امشب در خانه باید همه توانشان را برای شکست میلان به‌کار بگیرند، اما دراین‌بین احتمال نرسیدن پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آن‌ها به این بازی، دغدغه بزرگی برای رمی‌ها ایجاد کرده است.

مهاجم بیست‌ونه‌ساله آرژانتینی این فصل نقشی کلیدی برای قرمزپوشان پایتخت ایفا کرده و بدون شک اگر دیبالا نتواند تیمش را در دیدار حساس امشب همراهی کند، مورینیو با مشکلات زیادی در چینش ترکیب هجومی تیمش روبه‌رو خواهد شد. در آن‌سو، میلان که به روز‌های خوب خودش برگشته است و در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم حضور دارد، امید زیادی دارد تا با درخشش ستاره‌های آماده‌ای مانند لیائو بتواند رم را شکست دهد و جایگاهش را در رتبه‌های بالایی جدول مستحکم‌تر کند.

چالش یاران آزمون در برلین

دیگر جنگ سهمیه‌های اروپایی، در آلمان و بین بایرلورکوزن و یونیون‌برلین خواهد بود. یاران آزمون با قرارگرفتن در رتبه ششم، سهمیه لیگ اروپا را دارند و فقط شش‌امتیاز تا رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند. آن‌ها این هفته باید در خانه یونیون‌برلین رده‌سومی به میدان بروند و به‌دنبال ادامه روند رؤیایی این فصلشان باشند.

در دیگر بازی مهم، آرسنال پس از شکست مقابل منچسترسیتی، برابر تیم بحران‌زده چلسی صف‌آرایی خواهد کرد. توپچی‌ها هنوز دو امتیاز بیشتر از سیتیزن‌ها دارند، اما دو بازی بیشتر از آن‌ها انجام داده‌اند و شانس قهرمانی‌شان حالا کمتر از همیشه شده است. شاگردان آرتتا اگر می‌خواهند هنوز کورسویی از امید داشته باشند، امشب باید چلسی را در خانه شکست دهند. مأموریتی که باتوجه‌به اوضاع بحرانی چلسی و شکست‌های پیاپی این تیم، کاری دشوار به‌نظر نمی‌رسد.

صدرنشینان لالیگا به‌دنبال اعاده حیثیت

باتوجه‌به اختلاف یازده‌امتیازی بارسلونای صدرنشین با رئال‌مادرید، از همین حالا می‌توان قهرمانی آبی‌واناری‌ها را در لالیگا قطعی دانست. با وجود این، نه بارسا و نه مادریدی‌ها در این هفته‌ها نشانی از بالانشینان مقتدر ندارند. بارسا هفته گذشته در خانه رایووایکانو ۲ بر ۱ شکست خورد و حالا در خانه و برابر رئال‌بتیس رده‌ششمی دنبال پیروزی و نزدیک‌ترکردن قهرمانی‌اش در این فصل است. ژاوی در این بازی می‌تواند از عثمان دمبله و آندریاس کریستینسن هم در ترکیب تیمش استفاده کند و پایان مصدومیت آن‌ها خبر خوبی برای بلوگرانا خواهد بود.

در طرف دیگر، رئال هم که هفته گذشته با نتیجه‌ای پرگل مغلوب خیرونا شد، حالا اتلتیکومادرید را در دوامتیازی خودش می‌بیند و اگر امشب هم نتواند برابر آلمریا پیروز شود، شاید به رتبه سوم سقوط کند. البته دراین‌بین مشکل کارلو آنچلوتی مصدومان پرشمار تیمش در هفته‌های روبه‌پایان فصل است. کهکشانی‌ها که سه‌شنبه هفته آینده باید در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، میزبان منچسترسیتی آماده باشد، شاید امشب با بازیکنان ذخیره به‌مصاف حریفشان در لالیگا بروند و جایگاه دومشان را در اسپانیا فدای موفقیت احتمالی در لیگ قهرمانان کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->